Seriale online - Cum le văd eu



Urmăresc un singur serial online - Grey's Anatomy. Nu am fost deloc fan al acestui obicei datorită calităţii foarte proaste atât a stream-ului video cât şi a site-urilor.
I-am urmărit pe doctorii din Grey timp de cateva episoade pe seriale-online.com până intr-o zi când m-am săturat de calitatea redusă şi m-am hotarat să-mi găsesc o alternativă rezonabilă. Dupa ce am găsit şi mai multe site-uri de rahat, am văzut că unii băieţi urcă episoade şi pe site-ul peteava.ro unde calitatea nu este deloc rea.
Cum episoadele nu se găsesc căutandu-le pur şi simplu pe site, din motive evidente, trebuie să folosim Google pentru asta:

site:peteava.ro grey's anatomy s07e22

Căutarea de mai sus va genera rezultate cu episodul 22 din sezonul 7.
Desigur, rezultatele nu sunt garantate, totul depinde de uploaderi, dar cel puţin pentru mine/grey metoda asta funcţionează :D
Daca ştiţi şi alte site-uri gen peteava.ro pe care se pot găsi seriale v-aş fi recunoscator, lăsăţi un comentariu.

Un comentariu: